۱۳۹۸/۰۹/۰۴
قوانین و مقررات
شرایط و قوانین
کاربر گرامی استفاده شما از وب سایت سامانه 360 بیانگر موافقت شما با شرایط و قوانین سایت خواهد بود، خواهشمند است پیش از هرگونه استفاده از سایت به مطالعه دقیق این قوانین بپردازید.
شرایط و قوانین سامانه 360 برگرفته و با تبعیت ازقوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، قوانین حمایت از مصرفکننده و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد. بنابراین عمل به قوانین سایت به عنوان یک قرارداد الزامی است.
کاربر
تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که با استفاده از اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات سامانه 360 اقدام میکنند کاربر سایت شناخته می شوند، و ملزم به رعایت تمام قوانین سامانه 360 میباشند.
پروفایل
تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که با استفاده از اطلاعات شخصی خود نسبت به ثبت سفارش یا هر گونه استفاده از خدمات سامانه 360اقدام میکنند کاربر سایت شناخته می شوند، و ملزم به رعایت تمام قوانین سامانه 360 میباشند.
قوانین صدور بیمه نامه
در صورت بروز هر گونه قصور، تقلب و عدم همکاری در ارائه ی اصل بیمه نامه ی سال گذشته و یا عدم ارائه ی آن به این شرکت در زمان دریافت بیمه نامه جدید، ، کلیه مسئولیت حاصل از امر فوق بر عهده ی بیمه گذار بوده و وی میبایست ما به التفاوت حق بیمه ی الحاقیه جدید مربوطه را که به دلیل لغو اعمال تخفیفات عدم خسارت سال های گذشته به وجود آمده است، پرداخت نماید
حریم شخصی
فعالیت سامانه 360 مبتنی بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین تجارت الکترونیک می باشد، و سامانه 360 متعهد است از حریم شخصی اطلاعات شما محافظت نماید و از جدیدترین تکنولوژیهای موجود برای حفظ اطلاعات شما استفاده نماید.
حقوق مالکیت معنوی
تمام مطالب موجود در سایت سامانه 360 ، مانند لوگو، متون، آیکون ها، تصاویر، علائم تجاری، کلیه محتوای تولید شده توسط سامانه 360، اسامی خدمات قابل ارائه، کلیه موارد قابل دانلود و کپی، جزئی از اموال سامانه 360 محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود در انحصار سامانه 360 است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، نقض حق مالکیت معنوی محسوب شده و حق پیگرد قانونی را برای سامانه 360 محفوظ میدارد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات سامانه 360 ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
تنها مرجع رسمی مورد تایید سامانه 360 برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این سایت یعنی samane360.ir است.
تماس با سامانه 360
راه های ارتباطی رسمی سامانه 360 ازطریق شماره تماس، سامانه پیامکی، ایمیل و یا شبکههای اجتماعی که در قسمت تماس با سامانه 360 درج شده، می باشد. و سامانه 360 فقط از طریق این سامانهها به ارتباط با مشتری میپردازد و هر گونه تماس از راه های دیگر سوء استفاده از نام سامانه 360 محسوب می شود و تحت پیگرد قانونی قرار میگیرد.
ارسال سفارش
روز کاری به معنی شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٨ تا ١٦ و پنج شنبه از ساعت ٨ تا ١٢ به استثنای تعطیلات رسمی در جمهوری اسلامی ایران میباشد کلیه سفارشات و درخواست های کاربران در طول اولین روز کاری پس از تعطیلات بررسی و در دست اقدام قرار میگیرند. کاربران میتوانند در تمامی ساعات شبانه روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته اقدام به ارسال درخواست نمایند.
زمان صدور بیمهنامه
کلیه درخواستهای کاربران در اولین روز کاری، بعد از ثبت درخواست مشتری در دست اقدام قرار میگیرند. با توجه به اینکه بیمه از ساعت ۲۴:۰۰ روز صدور اعتبار پیدا میکند، لازم است حداقل 3 روز پیش از اتمام بیمهنامه خود، اقدام به سفارش بیمه نمایند. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات احتمالی به عهده کاربر میباشد. سامانه 360 تمام تلاش خود را خواهد نمود تا بیمههای با محدودیت زمانی را در اولویت قرار داده و در زمان کوتاهتری پیگیری نماید.
چنانچه درخواست مشتری به هر عنوان امکان عملی شدن را نداشته باشد، سامانه 360 ملزم بوده در اولین روز کاری بعد از ارسال درخواست توسط کاربر او را مطلع سازد و در اولین فرصت ممکن، نسبت به عودت وجه پرداختی کاربر اقدام مینماید.
کاربر موظف است در هنگام ثبت درخواست خرید با آگاهی کامل و اطلاع از شرایط بیمه نامه درخواستی خود اطلاعات مورد نیاز جهت خرید بیمه نامه جدید را به دقت وارد نماید و در هنگام تحویل بیمه نامه جدید نسبت به تحویل بیمه نامه قبلی اقدام نماید. چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هر گونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه نامه جدید، بیمه نامه قبلی تحویل نگردد، درخواست خرید کاربر غیر معتبر بوده و سامانه 360 حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ میداند. بدیهی است، در صورت نبود شرایط ذکر شده، بیمه نامه تحویل داده نمیشود.
کاربران میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای دریافت سفارش خود وارد نمایند و در این صورت تحویل گیرنده هنگام دریافت میبایست کارت شناسایی ارائه نماید.
تمامی بیمه نامه های صادر شده در سامانه 360، کاملاً مطابق با درخواست مشتری صادر می شود. تمام مواردی که مشتری در هنگام خرید در سیستم های سامانه 360، اعم از وبسایت و اپلیکیشن وارد می نماید، از جمله سابقه ی عدم خسارت، سطح پوشش های مالی و جانی مورد درخواست، پوشش های جانبی تکمیلی بیمه نامه و دیگر موارد انتخابی، به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب های انجام شده بر عهده ی مشتری می باشد.
کاربر موظف است جهت نهایی نمودن سفارش، مبلغ بیمه نامه شخص ثالث را از طریق درگاه پرداخت درون سایت www.samane360.ir به صورت آنلاین پرداخت نماید. چنانچه امکان پرداخت در محل وجود داشته باشد، در هنگام ثبت درخواست به اطلاع مشتری میرسد و در این صورت نهایی نمودن درخواست منوط به پرداخت آنلاین نمیباشد.
تحویل سفارش در مکانهایی که دارای آدرس قابل استناد نمیباشد، همانند اماکن عمومی، امکان پذیر نخواهد بود. به استثناء افرادی که به صورت ثابت در آن محل مشغول فعالیت رسمی باشند.
انصراف از خرید
کاربر میتواند در هر مرحله قبل از پرداخت مبلغ بیمه نامه، از خرید خود انصراف دهد. چنانچه درخواست انصراف پس از پرداخت مبلغ بیمه از طرف مشتری اعلام شود و بیمه درخواستی مشتری هنوز صادر نشده باشد، سامانه 360 موظف است کلیه مبالغ پرداختی را به مشتری مسترد کند. در صورتی که بیمه درخواستی مشتری صادر شده باشد، پرداخت وجه منوط به قبول شرکت بیمه برای ابطال بیمه خواهد بود، در غیر این صورت استرداد وجه مقدور نمیباشد.
مدت قرارداد
از لحظه ورود کاربر با نام کاربری اختصاصی خود، میتواند از خدمات سامانه 360 استفاده نماید. ورود کاربر به معنی قبول همکاری با سامانه 360 میباشد. اما خروج کاربر به معنای قطع همکاری نیست، و کاربران برای پایان همکاری باید از طریق اعلام به سامانه 360 به همکاری خود پایان دهند.
در موارد زیر سامانه 360 می تواند بدون توضیح علت، در صورت تشخیص، عضویت کاربران را پایان دهد:
۱. تخلف از قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین سایت
۲. جعل هویت اشخاص
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
همگی کاربران سامانه 360 میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانکهای ملت و زرین پال در سایت سامانه 360 ، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند.
توجه داشته باشید که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
پرداخت حواله ای
برای بیمه هایی که نرخ آنها در سایت موجود نیست و توسط سامانه 360 اعلام میگردد، میتوان از طریق انتقال وجه به حساب یا کارت به کارت پرداخت را انجام داد.
شماره حساب :02030300189612
شماره کارت :5892101018914578
بانک سپه به نام جواد نظافت زاده
شرایط صدور بیمهنامه
۱. تعهدات بیمهنامه جدید از ساعت 24 اولین روز کاری آغاز میشود.
۲. در صورت منقضی شدن بیمهنامه قبلی، تا زمان شروع بیمهنامه جدید، بیمه نخواهید داشت.
۳. واریز وجه به معنی صدور فوری بیمهنامه نیست و بیمهنامه شما پس از حداکثر یک روز کاری صادر خواهد شد.